onsdag den 8. oktober 2008

Ting 23: Afrunding

Så nåede jeg i mål! Til tider har det knebet med tiden, men alt i alt har det været et rigtigt fint forløb. Pga. min unge alder(!) har jeg selvfølgelig haft en fordel i forhold til mine lidt ældre kolleger, men det har været meget givende også at kunne lære fra sig til nogle af dem. De fleste af tingene kendte jeg i forvejen, men nogle havde jeg kun hørt om, og derfor var der en kærkommen lejlighed til at få prøvet dem. Det er ikke all ting, jeg vil få tid til at bruge regelmæssigt fremover, men nogle har jeg taget til mig. Stort set alle Google-produkterne bruger jeg ofte (iGoogle, Googe Maps, Picasa og Youtube), og så er jeg blevet opmærksom på de mange streaming-tjenester a la Last.fm (jeg bruger dog mest den der hedder Jango.com).
Meget fint projekt. Lignende forløb vil jeg meget deltage i.

Ingen kommentarer: